مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-01ورزشي

فجر 42| افتتاح 130 پروژه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در ساوه


فرماندار ساوه از افتتاح 130 پروژه عمرانی - اقتصادی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- علی میرزایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در ساوه با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح خلاصه وضعیت پروژه های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: بالغ بر 130 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر افتتاح و 15 پروژه نیز در سطح شهرستان کلنگ زنی خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه ها شامل آبرسانی، امور زیر بنایی، طرح های ورزشی، ساخت مسکن، اقتصادی، عمرانی و خدماتی افزود: مجموع کل پروژه های عمرانی قابل افتتاح 107 طرح و پروژه های عمرانی جهت کلنگ زنی 13 طرح است که در مجموع ارزش هزینه برآورد شده بالغ بر 204 میلیارد تومان است.

فرماندار ساوه مجموع پروژه های قابل افتتاح بخش اقتصادی را 32 مورد عنوان کرد و ادامه داد: 2 پروژه اقتصادی نیز در این ایام کلنگ زنی خواهند شد که برای مجموع کل پروژه های اقتصادی 357 میلیارد تومان هزینه در بر گرفته شده است.

میرزایی مجموع اشتغال ایجاد شده به صورت مستقیم و غیرمستقیم این پروژه ها را دو هزار و 271 نفر دانست و تصریح کرد: بخشی از این پروژه ها در روز چهارشنبه و با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولین آماده بهره برداری خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| افتتاح 130 پروژه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در ساوه

فجر 42| افتتاح 130 پروژه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در ساوه